Kiedy? czwartek 7 październik 2021 r. 11:00 - 12:00
Rejestracja: https://forms.gle/3ZymaxAPPYFVqszaA
Szkolenie jest adresowane do firm, które są na początku swojej drogi do zdobycia zagranicznych klientów i rynków lub już prowadzą sprzedaż na rynkach zagranicznych, ale chcą robić to jeszcze skuteczniej. Każdy uczestnik dzięki udziale w warsztatach zdobędzie wiedzę o tym w jaki sposób wykorzystać dostępne w internecie narzędzia do wytypowania nowych potencjalnych rynków docelowych, zrozumienia zagranicznych klientów, a także przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki.
Biorąc udział w webinarze dowiesz się:
- jak analizować potencjał eksportowy firmy i wybrać potencjalne rynki docelowe;
- w jaki sposób lepiej zrozumieć potrzeby i nawyki klientów zagranicznych;
- jak odnaleźć i poprawić obszary wymagające optymalizacji przy rozwoju firmy na nowych rynkach.
W trakcie szkolenia eksperci z Firm Jutra skoncentrują się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają poznać potencjał rynku zagranicznego. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google.
Webinar poprowadzi:
Karolina Maj, MBA, Konsultant ds. marketingu internetowego
Doradca w programie Firmy Jutra
Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawiąc się formą, kolorem i słowem.
Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Od 2017 roku związana z projektami edukacyjnymi Google. W ramach Google Internetowe Rewolucje skonsultowała ponad 500 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Obecnie wspiera przedsiębiorców w rozwoju w ramach programu Firmy Jutra realizowanego przez Google oraz PFR. Dodatkowo również wykłada marketing na Akademii E-marketingu realizowanej przez Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach.
Po szkoleniu możliwe indywidualne konsultacje z doradcami programu Firmy Jutra!
Na konsultacje zostanie zapisane 6 firm, które jako pierwsze wyrażą chęć udziału w konsultacjach.
Zarówno szkolenie jak i konsultacje odbędą się online za pomocą narzędzia Google Meets.
Zarejestrowane osoby otrzymają dalsze instrukcje jak dołączyć do spotkania na podany w formularzu adres mailowy.